AOA zatrudni pedagoga
Archidiecezjalny Ośrodek Adopcyjny w Łodzi
poszukuje osoby na stanowisko PEDAGOGA
Zapraszamy osoby, którym nieobojętny jest los zranionych, osieroconych dzieci, osoby które są ciekawe drugiego człowieka, które lubią pracować w zespole, które chcą się uczyć i rozwijać, są otwarte, komunikatywne i z poczuciem humoru.
Do zakresu zadań pedagoga w Ośrodku Adopcyjnym należy m.in.:
- Prowadzenie procedury przysposobienia, w tym dokonywanie diagnoz pedagogicznych dzieci i rodzin.
- Przygotowywanie kandydatów zgłaszających gotowość do przysposobienia dziecka w zakresie opieki nad dzieckiem i jego wychowania.
- Udział w posiedzeniach zespołów ds. okresowej oceny sytuacji dziecka w placówkach opiekuńczo – wychowawczych oraz u organizatorów pieczy zastępczej.
- Wspieranie osób, które przysposobiły dziecko, w wykonywaniu przez nie funkcji opiekuńczo-wychowawczych.
Dodatkowe informacje: wymiar czasu pracy - pół etatu ( 20 g.), czasami praca poza siedzibą Ośrodka, praca w godzinach popołudniowych (głównie w środy).
Osobą pracującą w ośrodku adopcyjnym na stanowisku pedagoga może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie;
- posiada tytuł zawodowy magistra na kierunku pedagogika albo na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki;
- posiada co najmniej roczny staż pracy z dziećmi w instytucjach, których zakres działania obejmuje opiekę nad dzieckiem lub pracę z rodziną;
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
Dodatkowymi atutami będą:
- posiadanie uprawnień do prowadzenia szkoleń dla kandydatów na rodziców adopcyjnych i zastępczych wg. programu PRIDE lub RODZINA.
- znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o ochronie danych osobowych;
- umiejętność stosowania pedagogicznych narzędzi diagnostycznych;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
- prawo jazdy.
Termin składania ofert do: 20 czerwca 2021 r.
Osobiście w siedzibie Archidiecezjalnego Ośrodka Adopcyjnego w Łodzi, ul. Broniewskiego 1a
Drogą elektroniczną na adres: aoa@csr.org.pl
Wymagane dokumenty:
- CV wraz z listem motywacyjnym.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).